سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ زنی آموزشگاه خیری در ابراهیم‌آباد رستاق + تصاویر

آیین کلنگ زنی آموزشگاه خیری شش کلاسه ابتدایی ابراهیم‌آباد رستاق باحضور خیر و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ آیین کلنگ زنی آموزشگاه خیری مقطع ابتدایی ابراهیم‌آباد رستاق با حضور فرماندار، خیر، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد.

محمدعلی شاه‌حسینی فرماندار اشکذر در این مراسم با اشاره به سنت حسنه مدرسه‌سازی گفت: به‌صورت میانگین طی ۲۰ ماه سپری‌شده ماهی یک آموزشگاه خیری در این شهرستان کلنگ زنی و یا به بهره‌برداری رسیده است.

شاه‌حسینی با ستایش از این نگاه ارزشمند خیرین، متمکنین و مردم افزود: هزینه‌های بالای آموزش‌وپرورش بیش از سقف اعتبارات اختصاصی به این مجموعه بزرگ می‌باشد و ضروری است خیرین، مردم و مدرسه‌سازان در رفع مشکلات و مسائل پیشرو بزرگ‌ترین نهاد فرهنگی کشور اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه آموزش‌وپرورش باید در جهت رفع کاستی‌های خود به‌ویژه ارتقا سطح آموزشی از نگاه ارزشمند خیرین بیش از گذشته استفاده نماید اظهارداشت: تلاش می‌کنیم در این شهرستان از استطاعت خیرین در جهت بهبود فضا‌های آموزشی نهایت بهره را ببریم.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان ضمن اشاره به برخی از اقدامات انجام‌شده خیری در استان و شهرستان و با تقدیر از حسن انتخاب خیر مدرسه‌ساز در انتخاب مدرسه روستایی بیان کرد: هر فعالیتی که با نیت الهی انجام شود ماندگار خواهد بود و بی‌شک ساخت بنا‌های فرهنگی به علت داشتن آثار طولانی‌مدت ارزشمندتر است.

این آموزشگاه قرار است با همکاری خیر، آموزش‌وپرورش و مردم در زمینی به مساحت ۲ هزار ۸۰۰ مترمربع در شش کلاس و با زیربنای ۸۰۰ مترمربع ساخته شود.

دکلمه دانش آموزان دبستان دخترانه نرجس در تقدیر از اقدام خیرخواهانه سید محمدباقر رکن‌الدینی و همسر ایشان و نیز سخنرانی خیر از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

انتهای پیام/ ا

آموزشگاه خیری در ابراهیم آبادرستاق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.