سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زبانزد بودن اقتدار ایران در جهان

امام جمعه ابرکوه گفت: در طول تاریخ ایران، نمی‌توان هیچ مقطعی را همانند امروز یافت که ایران اینگونه درجهان مقتدرانه حرف اول را بزند و عزتمندانه تأثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه با تبریک سالروز بعثت نبی اسلام (ص) گفت: با همه فشار‌های گسترده نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی قدرت‌های سلطه، ایران توانسته با اقتدار و توانی کم نظیر دشمنان را ناکام و راهبرد‌ها و منافع ملی خود را بدون اتکا به دیگران دنبال کند.

امام جمعه ابرکوه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ۱۹ فروردین ماه در جمع فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح افزود: علت تهاجم بی سابقه دشمن بر ضد نظام اسلامی ایران نشان از قدرت روز افزون نظام است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان از این قدرت ایران در هراس هستند و، چون احساس خطر کردند، حملات خود را افزایش داده اند.


حسینی با بیان اینکه عزت امروز جمهوری اسلامی در نمایش اقتدار بین المللی است تاکید کرد: کشور‌های منطقه می‌دانند که ما از ملت مظلوم یمن، لبنان، سوریه، عراق و امثال آن‌ها حمایت می‌کنیم و اگر حمایت ایران نبود دیگر جهان اسلام و به دنبال آن ایران اسلامی هم به باد فنا رفته بود.


خطیب جمعه ابرکوه تصریح کرد: در روز بعثت نبوی نوید رحمت و رستگاری از بلندای کوه نور جاری شد تا رسول خدا (ص) مشعل هدایت را بر افروزد و خلایق را بسوی حق رهنمون سازند.

انتهای پیام/ ا

عزت امروز جمهوری اسلامی در نمایش اقتدار بین المللی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.