سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنش در منطقه برای جبران شکست‌های جبهه تکفیری است

امام جمعه ی آبدانان گفت:آمریکا که در تثبیت داعش در سوریه ناکام ماند ،الان با این نیرنگها دوباره میخواهد سوریه را ناآرام کند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه آبدانان،ضمن تبریک بعثت حضرت رسول،این روز را عید بزرگ مسلمانان دانست و گفت:بعثت پیامبر سراسر خیر و نور و رحمت است و از ابعاد فردی و اجتماعی دارای اهمیت فوق العاده است.اهمیت اجتماعی آن،مبارزه با شرک و بت پرستی و ظلم بود.
وی در ادامه با اشاره به هفته ی ارتش،این روز را به پرسنل ارتش خصوصا پرسنل پایگاه پدافند هوایی آبدانان تبریک گفت و از زحماتشان قدر دانی کرد.
وی در ادامه با اشاره به جریانهای اخیر سوریه و تهدید آمریکا و هم پیمانانش برای حمله به سوریه،گفت:آمریکا که در تثبیت داعش در سوریه ناکام ماند ،الان با این نیرنگها دوباره میخواهد سوریه را ناآرام کند اما همواره ناکام مانده است.
خطیب جمعه ی آبدانان در ادامه با اشاره به شعار امسال ،از همگان خواست که در راه تحقق این شعار بکوشند و از ظرفیت های داخلی مملکت بهره ببرند.
حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه آبدانان با اشاره به ۲۱ فروردین سالروز تاسیس بنیاد مسکن،از زحمات کارکنان بنیاد مسکن آبدانان به خاطر ارائه ی خدمات به مردم قدردانی کرد.
خطیب جمعه ی آبدانان،با اشاره به سفر استاندار در آینده ،به آبدانان گفت:لزوم شناسایی و طرح ریزی جهت مصوبات عملی برای شهرستان،حضور های پر و با برنامه و توجه به ظرفیت های شهرستان ورعایت اولویت ها و توجه به طرح های بنیادین ازجمله نکاتیست که نیازمند توجه استاندار است.
وی سفرهای شهرستانی استاندار را فرصت دانست و از نخبگان و صاحبان قلم و اندیشه شهرستان خواست از این فرصتهابه نفع شهرستان استفاده کنند.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه  آبدانان

برچسب ها: شعار سال ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.