سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو تصادف با 6 کشته و مصدوم در کاشان

با دو تصادف جداگانه پژو پارس در اتوبان کاشان نطنز و موتورسیکلت در اتوبان کاشان نطنزبه فاصله 6 ساعت سه سرنشین پژو و موتور سوار جان باختند و دو سرنشین دیگر پژو نیز به شدت مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس کاشان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: راکب موتور سیکلت و دو سرنشین پژو پارس در دم جان باختند و از سه سرنشین دیگر پژو نیز یک نفر در بیمارستان فوت کرد و دو نفر دیگر آنها به شدت مصدوم شدند.

 فرهاد بابایی در خصوص وقوع دو تصادف  افزود: در تصادف  واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در اتوبان کاشان نطنز بعد از خرمدشت که از طریق تماس مردمی با مرکز ارتباطات اورژانس کاشان در ساعت بیست دقیقه بامداد امروز 24 فروردین ماه اطلاع داده شد کارشناسان این مرکز بلافاصله با سه دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاهآامبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

کارشناسان پس از بررسی صحنه سه مصدوم این حادثه را  پس از اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه این خودرو شامل پنج سرنشین  جوان ازکشور  افغانستان بود گفت:متاسفانه دونفر از آنها سر حادثه و یک نفر از آنها امروز در بیمارستان جان خود را ازدست دادند و از دو سرنشین دیگ  مصدوم وضعیت یکی از آنها هم اکنون استیبل شده و دیگری هم به لحاظ ضربه به سر و شکم و جراحات داخلی شرایط وخیم و بدحال دارد.

مرگ موتور سوار در برخورد با تریلی

به گفته وی، در تصادف دوم نیز که از طریق تماس های مردمی با مرکز ارتباطات اورژانس کاشان در ساعت ۱۸:۲۸ دقیقه روز گذشته بیست و سوم فروردین ماه مبنی بر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با خوردو تریلی در بلوار اردهال ورودی اتوبان کاشان،قم اطلاع داده شد کارشناسان این مرکز در کمتر از پنج دقیقه به صحنه حادثه رسیدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس کاشان، تصریح کرد: کارشناسان پس از بررسی صحنه متاسفانه با پیکر بی جان  راکب موتورسیکلت آقایی حدودا سی ساله مواجه شدند که در دم جان خود را از دست داده بود.

بابایی اظهارداشت:پیکر این راکب موتورسوار جوان پس از هماهنگی تحویل عوامل آرامستان دارالسلام گلابچی کاشان شد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.