سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خطبه های نماز جمعه شیراز؛

افزایش لحظه‌ای دلار نشان از ضعف تیم اقتصادی دولت است

امام جمعه موقت شیراز گفت: تیم اقتصادی دولت ضعیف عمل کرده و عده‌ای طی دو سال گذشته خودشان را به برجام بستند تا مشکلات حل شود، اما اتفاقی حاصل نشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز، گفت: مسئولین التهابات بازار دلار را کنترل کردند، اما چرا زودتر انجام ندادند هرچند که امیدواریم این تصمیم موقت نباشد، تورم را ۹ درصد اعلام می‌کنند، ولی چنین نیست.

وی افزود: سقوط ارزش پول ملی کاملا داخلی نیست و عده‌ای خودشان را به برجام بستند که مشکلات حل شود، اما چنین نشد همانگونه که رهبری گفته بودند.

رضوی اردکانی ادامه داد: فروش نفت داریم و باید دلار نفت باعث درست شدن بازار شود نه اینکه دلال وارد شود و به جای اینکه پول وارد تولید شود در بازار طلا و دلار سرمایه گذاری شود.

امام جمعه موقت شیراز بیان کرد: مردم هم باید همکاری کنند و از طرفی سوء مدیریت تیم اقتصادی دولت نیز است چرا رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برکنار نمی‌شود.

حجت الاسلام رضوی اردکانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاثیر ارتش نیز گفت: منافقین به دنبال انحلال ارتش بودند و امام (ره) ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: امروز همین ارتش در خاورمیانه و جهان دارای جایگاه است و همه شاهد فعالیت‌های مناسب آن در هشت سال دفاع مقدس بودیم.

 در حال حاضر آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، چندماهی است که در بستر بیماری به سر می‌برد و امروز نیز امام جمعه موقت شیراز از همگان برای شفای عاجل ایشان درخواست دعا کرد.
انتهای پیام/ر

تیم اقتصادی دولت ضعیف عمل کرده است

برچسب ها: نماز جمعه ، قیمت دلار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.