سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدی؛

به دنبال تحولی جدی در توسعه ی ورزش هستیم

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اختصاص 27 صدم درصد بودجه به ورزش برای ایجاد تحولی جدی در توسعه ی ورزش از کارهای مجلس شورای اسلامی در این حوزه بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در همایش پیاده روی خانوادگی کرمان که به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) از مسیر میدان شهدا تا پردیسان قائم (دریاچه مصنوعی) برگزار شد، با اشاره به اینکه اولین جمع ورزشی در سال جدید است، سال جدید و پیشاپیش سالروز بعثت نبی اکرم (ص) را به مردم تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: تقارن سال نو با ماه رجب و اعیاد رجبیه سرفصل خوبی برای ورزش و توسعه، پیشرفت، آرامش، امنیت و تعالی کشور باشد.

وی با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این همایش، به ویژه شرکت کنندگان در مراسم، نهادهایی که جوایز را متقبل شدند، اداره کل ورزش و جوانان و ...، افزود: تجمع ورزشی امروز حقیقتاً شگفت انگیز است.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به تلاش های مجلس در راستای توسعه ورزش اشاره و تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی کارهای خوبی در این حوزه انجام شده است.

 زاهدی یادآور شد: در بودجه 27 صدم درصد به ورزش اختصاص داده شد که امیدواریم امسال با تصویب این پول، تحولی جدی در توسعه ی ورزش ایجاد شود.

وی برای ورزشکاران در بازی های آسیایی و پارآسیایی اندونزی و جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به بیان قابلیت ها و توانمندی های استان کرمان در حوزه های مختلف اشاره کرد و تنوع معادن و بحث های صنعتی ـ معدنی، کشاورزی و گردشگری را از مهمترین این توانمندی ها برشمرد.

زاهدی در بخش دیگری از سخنانش با اعلام اینکه کرمان در سالی که گذشت فقط 20 میلیمتر بارندگی داشته و بدین ترتیب در پایین جدول بارندگی کشور قرار دارد، به همه توصیه کرد: در مصرف آب چه در بخش کشاورزی، چه صنعتی و چه مصارف خانگی صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/ب

برگزاری همایش پیاده روی در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.