سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فولادی‌ها خواستار اخراج پورموسوی شدند

هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از تساوی با ذوب آهن خواستار اخراج سرمربی تیمشان شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند که تقابل این دو تیم با تساوی یک بر یک پایان یافت.

در این مسابقه، رحیم زهیوی برای فولاد و محمدرضا حسینی برای ذوب آهن گلزنی کردند تا دو تیم در باد و باران به تساوی برسند، اما این تساوی سبب شد تا شاگردان پورموسوی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست دهند و پس از پایان مسابقه، تعدادی از هواداران تیم فولاد به انتقاد از عملکرد سید اکبر پورموسوی و علیرضا اژدری زاده پرداختند و خواهان جدایی آن‌ها از این تیم شدند.

آن‌ها پس از اینکه مربیان به کنفرانس خبری رفتند، در جلوی در سالن کنفرانس ورزشگاه هم با شعار‌های زیاد خواستار جدایی سرمربی و مدیرعامل فولاد شدند.

فولاد خوزستان با این تساوی ۴۳ امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت و سهمیه آسیا را از دست داد.

بر همین اساس، سعید اخباری، مربی تیم فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه پس از تساوی مقابل ذوب آهن، سهمیه لیگ قهرمانان را از دست دادیم و از این موضوع ناراحت هستیم. امیدوارم بتوانیم لیگ را به خوبی به پایان برسانیم.

او افزود: هواداران شرایط تیم را نمی‌داستند و به همین دلیل به کادرفنی اعتراض می‌کردند. شرایط سختی در لیگ برتر داشتیم و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده نتایج دلخواهی بدست آوریم و دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات اخباری درباره وضعیت تیم فولاد خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.