سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت بنیان‌های اقتصاد مقاومتی با حمایت از کالای ایرانی

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین‌ میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیان‌های اقتصاد مقاومتی با حمایت از کالای ایرانی، تقویت و محقق خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اکبر ترکی امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بویین میاندشت در سال 97 با اشاره به تأثیر حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی در افزایش اشتغال اظهار کرد: کاهش بیکاری، تقویت بنیان‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات، کاهش تورم از طریق جذب سرمایه‌های سرگردان در جامعه و افزایش کیفیت کالاها از جمله ثمرات حمایت از کالای ایرانی است.

وی افزود: در این میان وظیفه دولت به عنوان سکان‌دار اجرایی کشور سنگین‌تر است و دیگر قوا نیز باید با عزم ملی در این راستا همکاری کنند.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین‌ میاندشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص برنامه‌های اجرایی در شهرستان بویین‌ میاندشت گفت: اقدامات مناسبی در راستای آبرسانی به 4 شهرستان فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین‌ میاندشت برنامه‌ریزی شده و به تصویب رسیده است تا از آب زاینده‌رود به این شهرستان‌ها آبرسانی شود.

وی در رابطه با بودجه‌ای که برای سد بلطاق در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: با مذاکرات انجام‌شده با وزارت نیرو در مجلس شورای اسلامی هزینه‌ای بالغ بر حدود 5 میلیارد تومان برای راه‌اندازی سد در نظر گرفته شده است.

ترکی در پایان اذعان داشت: جاده‌های ارتباطی شهرستان بویین میاندشت از جمله جاده ترانزیت اصفهان-داران-بویین میاندشت-خوزستان و به سمت لرستان چهاربانده شده و به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بویین میاندشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.