سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زندگی نامه شهید زرار بابولی

گوشه‌ای از زندگی نامه شهید زرار بابولی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید زرار بابولی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

فرازی از زندگی نامه شهید:
شهید زرار بابولی در سال1346 در روستای قره قصاب از توابع شهرستان نقده در خانواده مذهبی و متدین و مستضعف به دنیا آمد. از كودكی با فقر و محرومیت روبرو بود و از همان دوران با كار و تلاش آشنا و در جهت رفع مشكلات خانواده و تأمین مایحتاج آن كوشش نمود. بعد از دوران كودكی برای كمك به اقتصاد خانواده به كشاورزی و دامداری پرداخت.

فردی زحمتكش و مؤمن و متقی بود. در نمازهای جماعت شركت می جست. در خانواده به تمامی اعضاء علی الخصوص به پدر و مادرش ارادت و محبت خاصی داشت. از هر فرصتی جهت كمك به همنوعان بهره می برد و متواضع و خاكی بود. به انقلاب اسلامی ایران و حضرت امام علاقه فراوان داشت و به خاطر همین علاقه و اشتیاق به انقلاب و ارزشهای متعالی آن بود كه جهت انجام وظیفه مقدس سربازی به دلیرمردان لشكر92 زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق گشت و به حفظ و حراست از حدود و ثغور میهن اسلامی و دستاوردهای الهی انقلاب مقابل دشمنان پست و دون پرداخت.

در مقابله با دشمنان متجاوز بعثی در مناطق عملیاتی جنوب رشادتها از خود به یادگار گذاشت و عاقبت به تاریخ67/4/4 در نبرد نابرابر با بعثیان كافر در منطقه عملیاتی كوشك (جنوب) در دشتهای مطهر و خونین جنوب مفقود گشت.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید زرار بابولی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.