سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردکانی: منتظر ابلاغیه کتبی فدراسیون هستیم / باقدرت به آسیا می‌رویم

مدیر عامل تیم والیبال خاتم اردکان گفت: منتظر ابلاغیه رسمی و کتبی فدراسیون برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا هستیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حرف و حدیث های فراوان درباره نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های والیبال آسیا، در نهایت به گفته رییس فدراسیون تیم والیبال خاتم اردکان راهی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا خواهد شد.

محسن ملت اردکانی، مدیرعامل تیم والیبال خاتم اردکان درباره این اتفاق و صحبت‌هایی که مبنی بر بلاتکلیفی مدیریتی در این تیم مطرح شده بود، گفت: از این که به عنوان نماینده ایران راهی جام باشگاه‌های آسیا خواهیم شد خوشحالیم و این که گفته می‌شود مشکلات مدیریتی در تیم ما وجود دارد، کذب است و صحت ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر منتظر ابلاغیه کتبی فدراسیون هستیم تا شرایط اعزام تیم را فراهم کنیم. درصورت اعلام رسمی فدراسیون و مشخص شدن انحلال باشگاه بانک سرمایه بصورت کتبی، ما با قدرت برای حضوری موفق در رقابت‌های حساس آسیایی آماده خواهیم شد .

وی در پایان گفت: تیم ما قطعا با نهایت تلاش خود و با تمام توان راهی مسابقات جام باشگاهی آسیا خواهد شد و امیدواریم که بتوانیم نماینده ای شایسته برای والیبال ایران در این نبرد بین المللی باشیم.

انتهای پیام/

مدیرعامل اردکان از اعزام تیمش به جام باشگاه های آسیا می‌گوید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.