سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف سه تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی کسب خبری مبنی برفعالیت فردی در در امر قاچاق چوب جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری نماینده منابع طبیعی و آبخیزداری در بازدید از این واحدکارگاهی موفق شدند، بیش از دو و نیم تن چوب جنگلی قاچاق از جنس افرا کشف کنند.

سرهنگ آزادی گفت: چوب‌های قاچاق مکشوفه تحویل نماینده اداره منابع طبیعی شهرستان شد و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: طبیعت جزئی از حیات و زندگی انسان است که به امانت در اختیار نسل‌های قبل بوده و به مارسیده و ما نیز باید آن را به نسل آتی تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه برای حفظ این جزء مهم از زندگی باید همه همکاری کنند و احساس مسئولیت داشته باشند، گفت: در این راستا همراهی و همکاری شهروندان در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان نقش بسیار مهمی در موفقیت پلیس در اجرای ماموریت‎ها و تولید امنیت اجتماعی پایدار در جامعه خواهد شد.
انتهای پیام/آ

کشف چوب آلات جنگلی در آمل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.