سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تماشای رایگان دیدار‌های خانگی خونه به خونه

بلیت‌های دو دیدار خانگی خونه به خونه رایگان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قاسم حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه مازندران به پاس حمایت‌های هواداران پرشور و متعصب تیم که رنج سفر به بندرانزلی را به جان خریدند و ضمن تشویق ۹۰ دقیقه‌ای بازیکنان، اخلاق و فرهنگ بالای مردم مازندران را به رخ جامعه فوتبال کشور کشاندند، تصمیم گرفت تمام بلیط‌های دو دیدار آینده تیم که در بابل برگزار می‌شود را خریداری کرده و به صورت رایگان در اختیار هواداران خونه به خونه قرار دهد تا تیم خونه به خونه در سه هفته پایانی لیگ از حداکثر حمایت هواداران متعصب و باغیرت تیم شان برخوردار شوند.

با توجه به خرید تمام بلیط‌های این دیدار توسط باشگاه، تماشای دیدار‌های این تیم مقابل شهرداری ماهشهر و برق جدید شیراز برای تمام هواداران خونه به خونه و علاقمندان به فوتبال رایگان می‌باشد.

تیم خونه به خونه ساعت ۱۷ عصر سه شنبه بیست و هشتم فروردین به مصاف شهرداری ماهشهر می‌رود و در هفته پایانی نیز ساعت ۱۷ عصر یکشنبه نهم اردیبهشت از برق جدید شیراز پذیرائی خواهد کرد.

تیم خونه به خونه با ۵۷ امتیاز در رده سوم جدول جای دارد و با توجه به دیدار‌های پیش رو، از بخت بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار است.

انتهای پیام/آ

رایگان شدن بلیت‌های دیدار‌های خونه به خونه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.