سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رییس جمهوری در خوزستان؛

اولویت دولت، پیشبرد سیاست ها در خوزستان

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در بدو ورود به خوزستان، پیشبرد سیاست‌های دولت در استان را اولویت دولت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمشید انصاری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در سفر به خوزستان بیان کرد: پیشبرد بهتر برنامه های توسعه استان و سیاست های دولت از اولویت های مهم بنده در این سفر به این استان است.

وی به مسئولیتی که سازمان اداری و استخدامی کشور در رابطه با نظام اداری در استان های مختلف دارد اشاره و هدف خود از سفر به خوزستان را بررسی مشکلات موجود در زمینه نیروی انسانی و ساختار در برخی دستگاه های اجرایی استان عنوان کرد.

انصاری در ادامه اذعان داشت: استاندار خوزستان از دعوت کرد تا به این استان بیایم و از نزدیک برخی مشکلات را مشاهده کنم و راه حل ها را بررسی کنیم و بتوانیم با همدلی و هم فکری در جهت حل این مشکلات و بهبود وضعیت دستگاه‌های اجرایی استان تصمیم گیری نماییم.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، شرکت در شورای اداری خوزستان و بررسی راه حل هایی برای کمک به مدیریت در جهت پیشبرد بهتر برنامه های توسعه استان و سیاست های دولت از جمله برنامه های سفر به خوزستان است.

شرکت در شورای راهبردی و شورای اداری خوزستان از دیگر برنامه های معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در سفر به استان است.

انتهای پیام/گ

پیشبرد سیاست های در خوزستان، اولویت دولت است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.