سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان:

به اقتصاد شهرمان تعصب داشته باشیم

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به شعار سال 97 گفت: در این راستا باید به اقتصاد شهر خود تعصب داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین قراباغی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان  در نخستین جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورا در سال 97، افزود: فرمایشات رهبر انقلاب باید سرلوحه کار ما قرارگیرد و در راستای تحقق شعار امسال باید تولیدات استانی اولویت باشد؛ چرا که این امر منجر به رونق اقتصادی استان و به تبع آن کشور می‌شود.

قراباغی اضافه کرد: در اقداماتی که شورا و شهرداری همدان در راستای اقتصاد مقاومتی می‌تواند انجام دهد هدف تنها کاهش هزینه‌ها نیست بلکه مدیریت صحیح هزینه‌ها و بالا بردن درآمدها است.

وی با اشاره به اینکه ما باید نسبت به اقتصاد شهرمان تعصب داشته باشیم مطرح کرد: مسؤولان باید باتمام وجود در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت تحقق شعار سال حرکت کرده و جامه عمل بپوشانند

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: بر این اساس در مرحله نخست همه مردم باید در جهت حمایت از کالای ملی گام بردارند و در مرحله دوم ما شهروندان همدانی تا حد امکان از تولیدات و اجناس شهرمان مصرف کنیم؛ چرا که حمایت از تولیدات بومی، مانع از بیکاری است و افزایش اشتغال را در پی خواهد داشت و باید نسبت به شعار سال تعصب و نسبت به شهرمان نیز تعصب خاصی داشته باشیم.

قراباغی در ادامه خبر داد: بحث حسابرسی سال 96 را بعداز انتخاب حسابرس داریم و در کنار حسابرسی سال 96، حسابرسی ضمن عملکرد سال 97 مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

مسئولان در جهت تحقق شهار سال حرکت کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.