سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان خبر داد;

اعزام بیش از 7 هزار مبلغ در سطح استان سمنان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت : هفت هزار و ۶۰ مبلغ مرد و زن در طول سال ۹۶ در سطح این استان اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در طول سال به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی ازجمله ولادت و شهادت ائمه معصومان(ع) روحانی و مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام می‌کند گفت : هفت هزار و ۶۰ مبلغ مرد و زن در طول سال۹۶ در سطح استان اعزام شدند تا شاهد اجرای ۶۳ هزار نفر روز تبلیغ در این سال توسط این مبلغان باشیم.

وی از افزایش روحانیان مستقر استان سمنان در آغاز سال۹۷ خبر داد و افزود : به‌منظور برپائی نماز جماعت و بیان معارف و احکام اسلامی در نقاط روستایی پرجمعیت و حاشیه شهرها و سکونت‌گاه‌های غیررسمی در شهرستان‌های تابعه استان، ۸۲ مبلغ و روحانی در سطح استان سمنان اعزام‌ و مستقر شده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت، جایگاه تبلیغ و ضرورت حضو روحانی نژاد بیان داشت: در راستای طرح تغذیه فکری روحانیان مستقر و غنی‌سازی فعالیت‌های فرهنگی این قشر نیز، واحد اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع تربیت مربی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ازجمله اعتیاد، قاچاق کالا و ارز و بحث طلاق، کارگاه آموزشی مهدویت و غیره می‌کند که در سال گذشته شاهد استقبال خوبی از سوی مبلغان درباره این دوره‌های آموزشی و توجیهی بوده‌ایم.

وی با اشاره به اهمیت، جایگاه تبلیغ و ضرورت حضور یک روحانی در روستاها و مناطق محروم که سبب تقویت باورهای دینی مردم می‌شود، افزود: میزان استقبال و علاقه مردم استان سمنان از عملکرد روحانیان مناسب بوده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: ولادت‌ها و شهادت ائمه(ع)، ایام اعتکاف، مبعث نبی مکرم اسلام(ص)، هفته وحدت، ماه مبارک رمضان، ارتحال حضرت امام (ره) دهه کرامت، ماه محرم و صفر، دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه در زمره مواردی هستند که بیشترین اعزام‌ها در آن‌ها صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام / ه

افزایش روحانیان مستقر استان سمنان در سال۹۷

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.