سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش خبر داد:

خرید تجهیزات پزشکی تولید داخلی در نیروی زمینی ارتش

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت:از این پس در بیمارستان های نیروی زمینی ارتش تجهیزات پزشکی با کیفیت تولید داخلی خریداری و استفاده خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  امیر سرتیپ دوم شهنام بابلی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در آستانه فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان، در مراسم افتتاح بخش های مختلف بیمارستان نیروی زمینی ارتش در زنجان گفت: از این پس در بیمارستان های نیروی زمینی ارتش تجهیزات پزشکی با کیفیت تولید داخلی خریداری و استفاده خواهد شد .

امیر سرتیپ دکتر بابلی گفت: در حال حاضر شرایط بیمارستان های نیروی زمینی ارتش از نظر رسیدگی به مراجعه کنندگان ، حضور تیم های پزشکی مجرب در کلینیک ها و بیمارستان ها بسار مطلوب است .

دکتر بابلی در مراسم افتتاح بخش های زنان و زایمان، بازسازی و نوسازی و احداث نمازخانه بیمارستان نیروی زمینی ارتش مستقر در زنجان تاکید کرد : از این پس در بیمارستان های نیروی زمینی ارتش تجهیزات پزشکی با کیفیت تولید داخلی خریداری و استفاده خواهد شد .

رئیس ادراه بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز توانسته ایم بخش های مختلفی را در بیمارستان زنجان افتتاح نماییم گفت : برابر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به معیشت، و پیرو تاکیدات و اوامر فرماندهی محترم نیروی زمینی ارتش ، اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی از سال گذشته نسبت به رسیدگی وضع معیشتی کارکنان گام های موثری را برداشته است به ویژه در ارائه خدمات پزشکی ، اعزام تیم های مجرب پزشکی به مناطق مختلف کشور که بیمارستان های نیروی زمینی در آنجا مستقر هستند و همچنین رسیدگی به بیماران خاص و در اختیار گذاشتن داروهای نایاب ، اینها بخشی از فعالیت های رسیدگی به وضعیت معیشتی در اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش است .

متخصص مغز و اعصاب اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش تصریح کرد : یکی دیگر از برنامه ها و طرح هایی که در دستور کار قرار گرفت و مورد تاکید فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز است ، بازسازی و نوسازی اماکن و بخشی از تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها است، امروز افتخار این را داریم که در این بیمارستان با همت تمامی عزیزان ، ریاست بیمارستان و فرماندهی و عقیدتی سیاسی تیپ این کار به سرانجام رسیده است.

وی در ادامه به موضوع شعار سال (حمایت از کالای ایرانی) که در پیام نوروزی مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) اعلام شد اشاره کرد و افزود : ارتش و نیروی زمینی در بیانیه ای که از سوی سلسله مراتب فرماندهی به تمامی یگان ها صادر گردید، که کالا و تجهیزاتی که در داخل کشور تولید می شود و مورد نیاز است را خریداری و مصرف نمایند در واقع خرید کالاهای خارجی که مشابه ایرانی وجود دارد در ارتش ممنوع است .

دکتر شهنام بابلی تاکید کرد : برابر دستورالعمل به تمامی بیمارستان های نیروی زمینی ارتش ابلاغ شد از این پس خرید تجهیزات پزشکی باید از تولیدات داخل باشد و ما باید این فرهنگ را نهادینه کرده تا در آینده نزدیک شاهد خرید و استفاده تجهیزات و کالاهای ایرانی باشیم .

انتهای پیام/س

تجهیزات پزشکی داخلی در ارتش

 

برچسب ها: کالای ایرانی ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.