سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدامی خبر داد

مبارزه با جانوران مضر شهری در قلب پایتخت

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ از طرح مبارزه با جانوران مضر شهری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین خدامی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن فصل بهار تمهیدات ویژه‌ای در سطح محلات به منظور مبارزه با موش صورت گرفته است، اظهار کرد: آموزش و اطلاع رسانی در سطح منطقه با نصب پلاکار‌های آموزشی و حضور کارشناسان معاونت به طور مستمر در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه طعمه گذاری در کانال‌های آب سطح منطقه به صورت مستمر صورت می‌گیرد، اضافه کرد: با گرم‌تر شدن هوا تولید مثل موش افزایش یافته و به همین منظور اجرای اقدامات پیشگیرانه مهم است.

خدامی با بیان اینکه در بحث مبارزه با جانوران مضر شهری بحث آموزش تاثیر بسیاری دارد، گفت: شهوندان می‌توانند با رعایت این توصیه‌ها شرایط رشد و نمو موش را کاهش دهند.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ گفت: موش‌ها با داشتن ۳ عامل غذا یا همان باقی مانده زباله، آب و مکان رشد و نمو می‌کنند که اگر زباله‌ها را در ساعتی مشخص به ماموران شهرداری تحویل داده شود، امکان زاد و ولد این جانور مضر شهری کاهش می‌یابد.

خدامی همچنین از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای صنوف مختلف خبر داد و گفت: صنوف و صنایع غذایی به صورت مستمر بازدید شده و نکته‌های بهداشتی به آن‌ها ارائه شده تا با جمع آوری زباله‌های غذایی خود یک عامل اصلی رشد و نمو موش از سطح شهر کاهش یابد.

انتهای پیام/

اجرای طرح مبارزه با جانوران مضر شهری در منطقه 6

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.