سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کمبود ۳۰۰ مراقب سلامت در مدارس پایتخت/ عملکرد مثبت سفیران سلامت در تهران

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تهران از کمبود 300 مراقب سلامت در مدارس شهر تهران خبر داد.

حسن محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره فعالیت مراقبان در مدارس اظهار کرد: تنها مشکلی که برای مراقبان سلامت وجود دارد کمبود نیروی انسانی در این حوزه است که افزایش آن منوط به مجوز استخدام است.

وی ادامه داد: تاکنون 650 مراقب سلامت در مدارس در حال فعالیت هستند و برآوردهای ما نشان می دهد برای بهبود فعالیت‌ها و فشار کمتر بر روی نیروی انسانی 300  مراقب دیگر نیاز داریم.

روند فعالیت سفیران سلامت در مدارس ابتدایی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تهران با اشاره به اینکه اکنون مراقبان سلامت برای خدمات رسانی به مدارس مجبور به فعالیت در ساعاتی بیش از میزان موظفی هستند، گفت: اکنون با این شرایط توانسته‌ایم مدارس ابتدایی را بدون مشکل از نظر کمبود مراقب سلامت اداره کنیم اما نیروی انسانی در این شرایط با فشار کاری بالایی مواجه است.

محمدی درباره روند فعالیت سفیران سلامت در مدارس ابتدایی و متوسطه اول بیان کرد: مدارسی که با مشکل نیروی انسانی مواجه بودند این سفیران عملکرد مثبتی از خود نشان دادند.

وی یاد آور شد: اکنون دانش آموزانی که به عنوان سفیران سلامت در مدارس فعالیت می‌کنند کمک بزرگی به ارتقای سطح سلامت مدارس خواهند داشت که امیدواریم این روند را بتوان به متوسطه دوم هم تسری داد اما هنوز درباره این  امر تصمیمی گرفته نشده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.