سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر تقویت تولید و اشتغال با اجرای برنامه های اقتصادی

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: اجرای اهداف اقتصادی استان در سال ۹۷، باید منجر به اشتغالزایی و تقویت تولید شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار در جلسه شورای اشتغال افزود: پارسال حداقل بین ۸ دهم درصد تا یک درصد شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان بودیم و هدف گذاری سال نیز با تلاش دستگاه‌های اجرایی محقق شد، ولی باید با استمرار فعالیت‌ها این میزان به حداقل ممکن کاهش یابد.

حبیبی اضافه کرد: هدف گذاری امسال درزمینه کاهش نرخ بیکاری، اشتغالزایی و حمایت از تولید با همدلی و انسجام سیستم بانکی، دستگاه‌های اجرایی و نظارتی محقق خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار در ادامه بر ضرورت اجرای برنامه‌های امسال استان در حوزه‌ی اقتصادی با شیوه‌های کارشناسی و تخصصی تاکید کرد.
حبیبی درباره تسهیلات اشتغالزایی در حوزه‌ی شهری وروستایی نیز گفت: درپرداخت تسهیلات اشتغالزایی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و کارآفرینی باید بررسی‌های کارشناسی انجام شود تا در نهایت طرح‌هایی مورد تصویب قرار گیرد که منجر به تولید و اشتغال و تامین معیشت مردم خواهد شد.

وی افزود: به متقاضیانی که دارای اهلیت هستند نباید تسهیلات پرداخت شود و در بررسی طرح‌های اشتغالزایی در حوزه‌ی روستایی نیز باید ماندگاری روستاییان در روستا‌ها مد نظر جدی واقع شود.

حبیبی ادامه داد: در کمیته‌های فنی شهرستان‌ها لازم است نمایندگانی از بانک‌های عامل شرکت داشته باشند و طرح‌های خارج از رسته نیز پس از تصویب در این کمیته‌ها در مرحله‌ی بعدی به کارگروه اشتغال ارجاع شود.

معاون اقتصادی استاندار همچنین گفت: طرح‌های دامداری صنعتی و مجتمع‌های گلخانه‌ای دارای تکنولوژی پیشرفته باید در اولویت قرار گرفته و مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام/

برگزاری جلسه کارگروه اشتغال در قزوین

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.