سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتری مطرح کرد؛

مقابله با قاچاق کالا از اولویت های سال ۹۷ ناجا

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مقابله با قاچاق کالا، تامین امنیت برای سرمایه گذاران و ارتقاء آموزش و توان عملیاتی و تجهیزاتی پلیس از اولویت های سال ۹۷ ناجا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر یک‌روزه خود به استان سمنان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان و کارکنان نیروی انتظامی به برخی از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال 97 اشاره کرد و گفت: تأمین امنیت برای فعالیت سرمایه‌گذاران داخلی یکی از اولویت‌های ناجا است که در راستای تحقق شعار سال نیز است.

وی با اشاره به دیگر اولویت‌های کاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مبارزه با قاچاق کالا از دیگر برنامه‌های مهمی است که در دستور کار قرار دارد و امسال به‌صورت جدی مانند سال‌های گذشته با متخلفان در این بخش برخورد می‌شود.

سردار اشتری با اشاره به کاهش جرایم ، افزایش پیگیری های پلیس و اقدامات پیشگیری از جرم در این استان گفت : با انجام نظارت ها ، معایب ، نواقص و محاسن فعالیت پلیس در استان سمنان احصا شده که باید معایب و نواقص رفع و محاسن تقویت شود.

انتهای پیام / ه

صحبت های سردار اشتری در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.