سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۳۶۰ طرح عمرانی در گچساران

فرماندار گچساران گفت: بیش از ۳۶۰ طرح عمرانی با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرستان گچساران در حال اجراست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ فرماندار شهرستان گچساران در نشست بررسی روند طرح‌های عمرانی گچساران که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد گفت: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی، انرژی، آب، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، ورزش، فضای آموزشی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی در دست اجرا است.
رحیمی افزود: اعتبار مورد نیاز این طرح‌ها از محل اعتبارات ملی استانی و نفت تامین شده که تاکنون ۴۲ درصد آن جذب شده است.
امیدوار معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این نشست هم بیان کرد: طرح هادی در ۴۷ روستای گچساران با میانگین پیشرفت کاری ۹۰ درصد در حال اجرا است.
احسانی معاون آب منطقه‌ای استان نیز گفت: تاکنون ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح تامین آب زمین‌های کشاورزی امامزاده جعفر، خان احمد، دشت مور، لیشتر و ساماندهی رودخانه‌های باشت و دیل اختصاص یافته است.
محرابی مدیر کل سازمان نوسازی مدارس استان هم با اشاره به طرح‌های حوزه تحت نظارت خود، استخر شنا، زمین چمن دانش آموزی، سالن فرهنگی ورزشی و دبیرستان فضیلت را از مهمترین طرح‌های نوسازی در گچساران برشمرد.
خوانپایه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هم روشنایی ۱۳ کیلومتر از محور گچساران به باشت و روکش آسفالت ۱۴ کیلومتر از محور گچساران به باشت با اعتبار ۴۰ میلیار ریال را از مهمترین طرح‌های این اداره در گچساران بیان کرد.
بنا به این گزارش دریاچه مصنوعی در بوستان شهدای گمنام، استخر شنای بانوان، سالن‌های ورزشی در روستا‌های اسلام آباد لیشتر، سراب ننیز، ناصرآباد، پیست موتور سواری و احداث زمین چمن مصنوعی در ۷ روستا و خانه جوان در شهرستان گچساران از طرح های در دست اجرایی است که علوی مدیر کل ورزش و جوانان به آنها اشاره کرد.
علیمردانی مدیر کل راه و شهرسازی هم بهسازی و تعریض محور گچساران به دیلم و گناوه، دوگنبدان به باباکلان و بی بی حکیمه(س) - گچساران به چرام، گچساران به بهبهان و بیمارستان ۱۲۸ تخت خوابی نرگسی را از مهمترین طرح‌های راه و شهرسازی گچساران اعلام کرد.

انتهای پیام/ش

 ۳۶۰ طرح عمرانی در گچساران در حال اجراست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.