سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نحوه نشستن مارک زاکربرگ در جلسه سنا سوژه شد!+ تصاویر

نحوه نشستن مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک در جلسه سنای آمریکا سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی میل، «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیس‌بوک در حالی روز گذشته در کمیته قضایی سنای آمریکا مجبور به اعتراف درباره نقض حریم خصوصی کاربران  این شبکه اجتماعی (فیسبوک) شد که نحوه نشستن وی روی صندلی چرمی توجه عکاسان و خبرنگاران حاضر در جلسه را به خود جلب کرد.

زاکربرگ در طول جلسه روی صندلی چرمی دسته‌داری که به نظر راحت بود، نشسته بود ولی او از تکیه دادن به پشتی صندلی خودداری می کرد. تصاویر ثبت شده از عکاسان حاضر در جلسه نشان می دهد او یک بالشتک قطور را در بخش نشیمن‌گاه صندلی قرار داده بوده است.

بالشتک رنگی تیره داشت و متفاوت بودن رنگ آن با چرم صندلی نشان می داد که این بالشتک برای صندلی نبوده است.

با انتشار این تصاویر، بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی، به قد یک متر و 71 سانتی متری زاکربرگ اشاره کردند. عده ای نیز در پیام های تمسخ آمیزی نوشتند زاکربرگ درصدد آن بوده است تا قد خود را پشت میز اعتراف بلند نشان دهد. برخی نیز به جنبه های روانشناختی نشستن او پشت میز پرداختند.

مدیرعامل فیس‌بوک ضمن حضور در جلسه کمیته قضایی سنای آمریکا که به صورت زنده از شبکه های تلویزیونی این کشور پخش می شد، به خطا‌های این شبکه اجتماعی در سوءاستفاده از اطلاعات خصوصی کاربران اعتراف کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.