سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری 45 وکیل با کمیته امداد استان سمنان

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان سمنان از همکاری ۴۵ وکیل نیکوکار با این نهاد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید دوست محمدی رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۴۵ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان سمنان همکاری می‌کنند گفت : برخی از مددجویان کمیته امداد از قوانین روز حاکم در جامعه مطلع نیستند و همین باعث سو استفاده برخی افراد سودجو می‌شود بنابراین فعالیت وکلای خیر و انجام خدمات مشاوره‌ای در استیفای حقوق آنان اثر است.

وی بابیان اینکه طی سال گذشته ۱۲۱ خدمات مشاوره حقوقی به مددجویان کمیته امداد ارائه‌شده است افزود : در این مدت یک‌ساله برای ۵۶ فقره پرونده رأی صادر و حکم ‌ ۲۶ پرونده اجراشده است.

ارائه ۳۴۲ خدمات مشاوره، حقوقی و قضایی به مددجویان

دوست محمدی بابیان اینکه طی سال گذشته ۳۴۲ خدمات مشاوره، حقوقی و قضایی به مددجویان ارائه‌شده است تصریح کرد : همکاری این وکلا و انجام خدمات مشاوره از تضییع حقوق محرومان جلوگیری و به تحکیم بنیان خانواده و استیفای حقوق آن‌ها کمک می‌کند.

محمدی در ادامه تصریح کرد: در این مدت شش اظهارنامه، ۴۷ دادخواست، شش شکوائیه، ۵۶ لایحه دفاعیه تنظیم و توسط حوزه حقوقی این نهاد به مراجع قضایی ارائه‌شده است.

وی به حضور و شرکت در ۲۴ جلسه برای رسیدگی به امور حقوقی مددجویان اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته سه پرونده مددجویان منجر به سازش شده است.

انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.