سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«رو در رو»؛ فیلم جدید حسین شهابی

حسین شهابی کارگردان «آزاد به قید شرط»، به زودی برای فیلم سینمایی «رودر رو» درخواست پروانه ساخت می‌دهد.

حسین شهابی کارگردان سینما، در خصوص فعالیت های هنری اخیر خود  به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: سال گذشته برای تولید فیلمی مشترک با کشور آذربایجان به توافق رسیدیم که منتظر تصویب نهایی بودجه آن هستیم. در ایران نیز بزودی برای ساختن فیلم جدید خود که نام موقت آن «رو در رو»ست، درخواست پروانه ساخت خواهم داد.

وی افزود: این فیلم موضوعی اجتماعی درباره جوانان دارد و برای نقش های اصلی آن در حال مذاکره با بازیگران و عوامل تولید هستیم.

شهابی تأکید کرد: بجز چند بازیگر اصلی این فیلم که از بازیگران شناخته شده سینما هستند، مابقی بازیگران همگی از هنرجویان جوان انتخاب خواهند شد.

وی عنوان کرد: دورخوانی و تمرینات با بازیگران انتخاب شده را بزودی آغاز خواهم کرد و با تکمیل عوامل تولید و صدور پروانه ساخت از سوی سازمان سینمایی، تولید فیلم رسماً آغاز خواهد شد.

گفتنی است؛ فیلم «آزاد به قید شرط» آخرین ساخته سینمایی حسین شهابی به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش اصلی مسابقه هفدهمین دوره فستیوال بین المللی تیبارون آمریکا حضور دارد. این فستیوال از تاریخ 20 الی 27 آوریل سال جاری ( 31 فروردین الی 7 اردیبهشت 97) در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار خواهد شد. فیلم دیگر او «دوران سرطانی» نیز بزودی اکران خواهد شد،

 

انتهای پیام/

کارگردان «آزاد به قید شرط» فیلم جدید می‌سازد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.