سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد ایلام معرفی شد

با حکم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام، مهندس علی نوری به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی و فن آوری واحد ایلام منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;  محمد میرزایی حیدری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در این  آیین گفت: برای رسیدن به اهداف و برنامه های جدید در دانشگاه نیازمند تغییر و تحول هستیم و باید افرادی جدید با ایده ها ی جدید و انرژی بیشتر سکاندار مسئولیت ها شوند.

وی با قدردانی از زحمان معاون سابق پژوهش و فن آوری واحد ایلام تاکید کرد: خدمات و تلاش های خوبی در سال های گذشت در حوزه پژوهشی صورت گرفته است و تغیر و تحول صورت گرفته در راستای افزایش راندمان کاری و پویایی بیشتر در مجموعه است.

حیدری تصریح کرد: معاون پژوهش و فن آوری جدید واحد دارای سوابق ارزنده ای در حوزه پژوهشی با کوله باری از تجربه هستند و ایشان با تدوین برنامه زمان بندی مشخص در صدد ایجاد تحول در این حوزه است.

وی افزود: تحقیق و پژوهش و کمک به توسعه استان از وظایف مهم دانشگاه ها است و قطعا حمایت از کالای ایرانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در اولویت کاری قرار دارد و این دانشگاه با تولیدات علمی ، تربیت نیروی متعهد و متخصص مورد نیاز کشور نقش بی بدیلی در ارتقای کیفیت کالای ایرانی و رونق بازار داخلی دارند.

در این جلسه همچنین با اهدای لوح تقدیر از خدمات چند ساله دکتر صفا فرخی مدیرکل برنامه ریزی واحد ایلام تقدیر شد.

 

انتهای پیام/ه

 

انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.