سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمسایی: کسب مجدد عنوان آقای گلی جهان را به طور کامل فراموش کردم

ملی پوش سابق تیم ملی فوتسال گفت: به طور کامل کسب مجدد عنوان آقای گلی جهان را با توجه به صحبت‌های ظاهری مسئولان فراموش کردم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید شمسایی ملی پوش سابق تیم ملی فوتسال در گفتگو با رادیو درباره این که قرار بود برای بازپس گیری عنوان آقای گلی اش چند مسابقه تدارکاتی برگزار شود گفت: من به طور کامل این موضوع را فراموش کردم چون تمام اتفاقات و صحبت ها ظاهری بود. فقط شرمنده مردم هستم. مردم هر جا من را می بینند سوال می کنند و من ناراحت می شوم. سال 2006 این عنوان را از یک برزیلی گرفتم و در سال 2018 یک برزیلی آن را از من گرفت.

او ادامه داد: در حال حاضر همه از جمله فدراسیون و مردم به فکر جام جهانی روسیه هستند و نمی توان گله ای هم داشت.

شمسایی درباره سرنوشت تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال بیان کرد: سه هفته مانده به پایان لیگ جلسه ای با مدیران شایسته این تیم داشتیم و برای رفتن تاسیسات متاسف شدیم. اما تا این لحظه تصمیم خاصی برای بازگشت و یا رفتن قطعی این تیم گرفته نشده است. قرار بود چند قرارداد نفتی انجام شود که این اتفاق نیفتاد. امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد و رشته فوتسال در تاسیسات ماندگار شود. مدیران این تیم در پایان فروردین هم جلسه ای دارند که باید ببینیم به نتیجه می رسند یا خیر.

ملی پوش سابق تیم ملی درباره این که آیا بعد از بازگشت احتمالی تاسیسات هم چنان او سرمربی خواهد بود یا نه خاطر نشان کرد: به دلیل آن که چیزی مشخص نیست صحبتی هم نشده است.

شمسایی اضافه کرد: من دوست دارم این تیم در فوتسال بماند زیرا مدیریتی خوبی دارد. چه با شمساییی چه بی شمسایی. تاسیسات تیمی با اصالت و رفتن آن می تواند به بدنه فوتسال ضربه بزند. تاسیسات تیمی است که با 5 سال حضور در لیگ 3 قهرمانی و یک نائب قهرمانی دارد و قهرمان آسیا هم هست.

انتهای پیام/

اظهارات شمسایی درباره عنوان آقای گلی جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.