سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیلاب اخیر ۱۸ میلیارد ریال به راه‌های یزد خسارت زد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزدگفت:سیلاب اخیر خساراتی بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال به راه‌های حوزه استحفاظی استان یزد وارد کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت:سیلاب اخیر خساراتی بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال به راه‌های حوزه استحفاظی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد وارد کرد.

جواد ذاکر در حاشیه بازدید از شهرستان اردکان به خسارات وارد شده به راه‌های حوزه استحفاظی استان یزد، بر اثر جاری شدن سیل اشاره کرد و افزود: براثر بارندگی‌های رخ داده در روز ۱۸ فروردین در بخش عقدای شهرستان اردکان به راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان خسارات زیادی وارد آمده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان یزد تصریح کرد: در پی جاری شدن سیل، نیروهای عملیاتی این اداره کل، ضمن اعزام به منطقه به بازگشایی و مرمت راه‌ها پرداختند.

ذاکر ادامه داد: جاری شدن سیل به راه‌های بخش عقدا و محور‌های مواصلاتی روستا‌های حاجی آباد، توت و مسیر اردکان چوپانان، خساراتی وارد نمود که اکیپ‌های راهداری در حال مرمت آن‌ها هستند.

لازم به ذکر است، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، ضمن حضور در دهیاری روستای مزرعه نو بخش عقدا در جلسه ستاد بحران شهرستان اردکان حضور یافت و گزارشی از خرابی‌های ایجاد شده و اعتبار لازم برای جبران خسارت به مدیر کل مدیریت بحران استانداری ارائه نمود.

انتهای پیام/ی

خسارت سیل به راه‌های حوزه استحفاظی استان یزد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.