سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق شعار امسال ماموریت اصلی مدیران استان همدان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان گفت: باید تلاش برای تحقق شعار سال ماموریت اصلی مدیران استان همدان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا قیاسی ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان در گردهمایی فصلی دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان همدان افزود:باید تلاش برای تحقق شعار سال ماموریت اصلی مدیران استان همدان باشد.

وی با بیان اینکه پارسال  رتبه استان همدان در اقامه نماز در کشور درخشان بود ادامه داد:امسال هم ادامه این روند مورد انتظار مردم مومن و دیندار استان همدان است.

وی گفت: در ۱۰ سال گذشته، ۸ سال را مقام معظم رهبری با موضوعی اقتصادی نامگذاری کرده اند و این شعارها مسیری را طی می کرد که به تولید و اشتغال ختم شود و شعار امسال مکمل این مسیر است.

قیاسی بابیان اینکه اگر تولید انجام شود اما مصرف نشده یا دربازار رقابت شکست بخورد، باعث دپوی کالا در انبارها و تعطیلی واحدهای تولیدی می شود و شکست است افزود:  تلاش هایی برای تولید و ارتقای کیفیت در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان بابیان اینکه مردم ایران، مردم معتقدی هستند و باید همواره اطلاع رسانی و توجه به خرید کالای داخلی مدنظر باشد گفت: با خرید کالای خارجی اقتصاد خارج تقویت و اقتصاد ایران ضعیف می شود.

وی با بیان اینکه به نمایندگان استان که نمایندگان خوبی هستند، پیشنهاد دادم که قاچاق را باید پیشگیری کرد گفت: برخی کالاها قانونی به کشور وارد می شوند و باید برای واردات کالاهایی که در داخل تولید دارند، مانع گذاشته شود که نیاز به وضع قوانین و تعرفه های سنگین تر دارد که قرار بر ورود و قانونگذاری است.

انتهای پیام/ج

برای تحقق شعارسال  مدیران باید تلاش ویژه کنند

برچسب ها: استانداری ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.