سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره شهدای طلبه دیر برگزار شد

یادواره سه شهید طلبه شهرستان دیر استان بوشهر سه شنبه شب با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان و طلاب در مدرسه علمیه این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مدیر مدرسه حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان دیر گفت: شهیدان با انتخاب مرگ با خدا معامله کرده و برای بقای نظام و اسلام جان خود را نثار کردند

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی با اشاره به جایگاه شهدای روحانی افزود: شهدای روحانی از نظر کمی و کیفی در نظام اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارند و بیشترین شهید مربوط به قشر روحانیت است.

وی بیان کرد: روحانیت انقلابی، متعهد و مبارز در معرفی اسلام ناب و حقیقی نقشی برجسته داشته و همواره در حرکت عموم مردم پیشقدم بوده است.

مدیر مدرسه حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان دیر اظهارداشت: در زمان حاضر جلوداری هر روحیه انقلابی و بیداری جهانی، روحانیت است.

وی یادآورشد: در زمان حاضر در مدرسه علمیه دیر ۵۰ طلبه مشغول به تحصیل هستند که این شمار در ۱۵ مدرسه به امور فرهنگی و دینی می‌پردازند.

در پایان این مراسم سید علی حسینی نیا در وصف شهدا به مرثیه سرایی پرداخت و از خانواده شهیدان طلبه و روحانی قاسم کاظمی، مهدی اندرواژ و یدالله امینی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/م

ادواره سه شهید طلبه شهرستان دیر

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.