سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام یک ناو جنگی انگلیس به جنوب شرق آسیا با هدف نظارت بر کره شمالی

یک ناو جنگی انگلیس به منظور نظارت بر اقدامات کره شمالی، به آب‌های منطقه آسیا-اقیانوسیه اعزام شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، در پی تداوم افزایش تنش های دیپلماتیک با کره شمالی، انگلیس سومین ناو جنگی خود را به آب های منطقه آسیا-اقیانوسیه اعزام کرد.

«اچ ام اس آلبیون» پس از رسیدن به مقصد به منظور نظارت بیشتر بر اقدامات کره شمالی به ناو جنگی «اچ ام اس ساترلند»، که در حال حاضر در آب های آسیا حضور دارد، ملحق خواهد شد. این ناو جنگی در تمرینات نظامی مشترک با متحدان منطقه ای نیز شرکت خواهد کرد.

وزیر دفاع انگلیس پیشتر اعلام کرده بود ناو جنگی «اچ ام اس آرگیل» نیز به منظور شرکت در تمرینات نظامی مشترک با استرالیا، مالزی، نیوزیلند و سنگاپور به منطقه اعزام شده است. وزیر دفاع انگلیس همچنین ادعا کرد: «نیروهای نظامی ما در خط مقدم مبارزه با دشمن حضور دارند و اعزام ناوهای جنگی اچ ام اس آلبیون، ساترلند و آرگیل نشان دهنده تعهد بی قید و شرط ما در قبال مسئولیت های بین المللی و حفظ صلح و امنیت در منطقه است.»

وی در ادامه گفت: «تا زمانی که کره شمالی حرف و عمل خود را با یکدیگر تطبیق ندهد، انگلیس برای افزایش فشارها و تقویت تحریم ها علیه پیونگ یانگ با متحدان خود همکاری خواهد کرد.»

اچ ام اس آلبیون و اچ ام اس ساترلند در آب های اطراف کره شمالی گشت زنی خواهند کرد و بر ممنوعیت تجارت دریایی با این کشور نظارت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اعزام یک ناو جنگی انگلیس به جنوب شرق آسیا

برچسب ها: کره شمالی ، انگلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.