سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از 140 ساعت برنامه مفرح و شاد در نوروز

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از اجرای بیش از 140 ساعت برنامه مفرح و شاد در ایام نوروز 97 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;  عبدالمالک شنبه زاده به نقش پررنگ نوروزگاه ها در جذب گردشگران نوروزی اشاره کرد و گفت : نوروزگاه ها در جذب گردشگران نوروزی استان ایلام نقش مهم و پر رنگی ایفا کردند.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال ۱۰ نوروزگاه ثابت و ۶ نوروزگاه سیار در نقاط مختلف استان پذیرای گردشگران نوروزی بودند، اظهارداشت: در هر شهرستان استان بنا به موقعیت تاریخی – تفریحی یک نوروزگاه دایر شد و علاوه بر این در شش نقطه مختلف استان نوروزگاه های سیار برپا شده و سعی شد تا مهمانان و گردشگران نوروزی در این مکان ها، ضمن آشنایی بیشتر با تاریخ و فرهنگ ایلام، لحظات شادی را سپری کنند.

وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی هنری در نوروزگاه های استان، افزود: در این مدت بیش از ۱۴۴ ساعت برنامه های مختلف و مفرح برای مسافران نوروزی در استان اجرا شده که در نوع خود بی نظیر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام به ۱۲ اقامتگاه بوم گردی در نقاط مختلف استان اشاره‌ و تصریح کرد: این اقامتگاه ها در نوروز امسال پذیرای گردشگران مختلف در قالب تورهای گردشگری بوده و بیش از سه هزار و ۱۰۰ نفر در قالب تورهای گردشگری و همچنین سفرهای خانوادگی از این اقامتگاه ها دیدن کردند.

 

انتهای پیام/ه

 

اجرای برنامه های فرهنگی در ایلام

برچسب ها: نوروز ، میراث فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.