سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاهوتی در تشریح جلسه غیرعلنی مجلس مطرح کرد؛

تشکیل کارگروه ملی سازگاری با کم آبی در دولت/ باید الگوی کشت اصلاح شود

نماینده لنگرود مباحث مطرح شده جلسه غیرعلنی امروز مجلس که به بررسی شرایط آبی کشور اختصاص داشت را تشریح کرد.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مباحث مطروحه در جلسه غیرعلنی امروز چهارشنبه( 22 فروردین) مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در ابتدا نشست اردکانیان وزیر نیرو گزارشی درباره میزان بارندگی سال‌های گذشته ارائه کرد که حاکی از آن بود که کاهش میزان بارش‌ها صرفا مربوط به سال ۹۶ نیست و با نگاهی به آمار بارندگی درمی‌یابیم که طی ۱۰ ساله گذشته با کمبود بارش مواجه بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه اردکانیان در این جلسه اشاره‌ای به تدابیر وزارت نیرو برای حل مشکل کم‌آبی کشور کرد، ادامه داد: وی بر ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین برای بارندگی چون بارور کردن ابر‌ها و استفاده از پساب‌ها تاکید کرد.

نماینده مردم لنگرود تصریح کرد: علاوه بر این وزیر نیرو از تشکیل کارگروه ملی سازگاری با کم آبی در دولت متشکل از وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، کشور، صنعت، معدن و تجارت و روسای سازمان محیط‌زیست و برنامه و بودجه خبر داد.

لاهوتی با اشاره به اینکه وزیر جهاد کشاورزی هم گزارشی در این جلسه به مجلس ارائه کرد، گفت: بحث اصلی آقای حجتی آن بود که باید الگوی کشت اصلاح شود و بین آب کشاورزی، صنعت و شرب تفکیک قائل شویم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.