سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس صنعت ومعدن استان کرمان؛

افتتاح ۶ هزار میلیارد پروژه در سال ۹۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از افتتاح ۶ هزار میلیارد تومان پروژه در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی حسینی نژاد به همراه معاونین خود به مناسبت فرارسیدن سال جدید با حجت‌الاسلام علیدادی نماینده، ولی فقیه و امام‌جمعه کرمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

 حسینی نژاد در این دیدار با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان "حمایت از کالای ایرانی" اظهار کرد: بر اساس آمار مرکز ایران، بیش از ۴۰ درصد GDP و ارزش‌افزوده حوزه صنعت، معدن و تجارت در کشور متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد.

وی بابیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در سال ۹۶ تعهد ایجاد ۶ هزار نفر شغل را داشته است، افزود: سال گذشته بیش از ۸ هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد شد که از میزان تعهد هم گذر کردیم.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تصریح کرد: ایجاد ارتباط بین واحد‌های کوچک و صنایع بزرگ برای رونق فعالیت واحد‌های کوچک و تأمین نیاز‌های واحد‌های بزرگ از اولویت‌های دیگری است که دنبال می‌کنیم.

وی با تقدیر از اقدامات استاندار کرمان برای توسعه و رونق واحد‌های صنعتی و معدنی عنوان کرد: سند راهبری تا پایان برنامه ششم توسعه تنظیم‌شده است و افتتاح بالغ‌بر ۶ هزار میلیارد تومان پروژه در سال جاری ماحصل آن می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: قرار بر این است تا صادرات به بیش از ۶ میلیارد دلار برسد و همچنین تکمیل زنجیره‌های ارزش‌افزوده در حوزه معادن از برنامه‌های سند راهبردی و برنامه ششم توسعه می‌باشد که در اولویت این سازمان قرارگرفته است.

 حسینی نژاد افزود: سال گذشته افتتاح بالغ‌بر ۱۰ هزار میلیارد تومان را در استان کرمان شاهد بودیم و حرکت خوبی رقم خورده است و از همین ابتدای سال تا پایان سال جاری افتتاح بیش از ۶ هزار میلیارد تومان پروژه را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام علیدادی نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان نیز دراین دیدار گفت: حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت به‌اندازه سه وزارتخانه به‌صورت مستقل کاردارند و به همان اندازه که کار بر عهده‌دارند تأثیرگذاری در جامعه هم خواهند داشت.
وی تصریح کرد: حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت به‌اندازه سه وزارتخانه به‌صورت مستقل کاردارند و به همان اندازه که کار بر عهده‌دارند تأثیرگذاری در جامعه هم خواهند داشت.
امام جمعه کرمان ابراز امیدواری کرد :صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در سه بخش، جایگاه واقعی خود را در استان پیدا کنند

وی  اظهار کرد: رسیدن به جایگاه واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که یکی از مؤلفه‌های آن یعنی دیده شدن رونق بر سر سفره‌های مردم دیده شود و آن را در شهر و منطقه‌شان احساس کنند.

حجت الاسلام علیدادی نماینده، ولی فقیه در استان امام جمعه کرمان همچنین به پرداخت حقوق دولتی در استان کرمان اشاره و تاکید کرد: باید آن درصد حقوق دولتی بر اساس قانون به استان کرمان برگشت داده شود و در همین منطقه هزینه گردد.

وی گفت: باید برنامه‌های بررسی شوند که افق ۱۴۰۴ قرار هست در استان کرمان چه اتفاقاتی صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

افتتاح 6هزار میلیارد پروژه صنعتی در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.