سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پل سیدالشهداء (ع) با 300 میلیون تومان اعتبار نورپردازی می شود

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان با بیان اینکه نور پردازی پل سیدالشهداء(ع) هوشمندانه صورت می گیرد، گفت: پل سیدالشهداء (ع) با 300 میلیون تومان اعتبار نورپردازی می شود.

عباس راشاد رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛گفت: در بودجه سال 1396 و 1397 رقمی برای نور پردازی پل سیدالشهداء(ع) در نظر گرفته شده بود که این رقم حدود  400 میلیون تومان بود.
وی تصریح کرد: در بودجه سال 1396 این کار انجام نگرفت زیرا که پل تقریبا در اواخر سال افتتاح شد.
راشاد گفت: در بودجه  امسال ملبغ 300 میلیون تومان برای نور پردازی پیش بینی شده و در حال حاضر بر اساس همان ردیف پیگیری می شود که این کار به صورت امانی و پیمانی انجام می گیرد.
وی با بیان اینکه این پل یک المان شهری بوده و به نام سیدالشهداء(ع) بوده و در کنار حسینیه اعظم زنجان قرار گرفته است، افزود: نیاز است نور پردازی پل هوشمندانه و بر اساس مقتضیات زمانی باشد.
رئیس کمیسیون عمران  شورای شهر زنجان ادامه داد: پل باید نوعی نور پردازی شود که هر زمان با نور و رنگی که نیاز داریم آنجا جلوه گری کند.
راشاد گفت: در حال حاضر بر اساس طرحی که مشاور داده بود نورپردازی اجرا می شود و پیش بینی می شود این طرح  با اعتبار و هزینه کرد 300 میلیون تومان  اجرا شود.
انتهای پیام/ن

 

نور پردازی پل سیداشهداء در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.