سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست ژنرال‌های آمریکایی از ترامپ برای توجه به وضع سلامت سربازان احتمالی آینده

۲۵۰ ژنرال بازنشسته آمریکایی از دونالد ترامپ درخواست کردند که یک نفر را برای پست ریاست شورای ورزش، تناسب اندام و تغذیه کودکان که همچنان خالی مانده است، انتخاب کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، بیش از 250 ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا روز گذشته (سه شنبه) در نامه ای از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درخواست کردند که یک رئیس برای «شورای ورزش، تناسب اندام و تغذیه» که بر سلامت کودکان نظارت دارد، تعیین کند؛ زیرا این سمت از زمان ورود ترامپ به کاخ سفید همچنان خالی مانده است.

در این نامه آمده است: ما به عنوان بازنشستگان ارشد ارتش می دانیم که تشویق کودکان و جوانان آمریکایی برای داشتن سبک زندگی سالم یک بخش ضروری زندگی است که نشان می دهد کشور ما برای پاسخ به چالش های آینده آماده است.

در ادامه این نامه آمده است: اضافه وزن باعث می شود که از هر 3 جوان آمریکایی، یک نفرشان نتواند واجد شرایط خدمت سربازی باشد و این یک تهدید برای آینده کشور محسوب می شود. انتخاب یک رئیس برای این شورا می تواند به تناسب اندام و آموزش کودکان برای مقابله با چاقی کمک کند. ما باید با افزایش تعداد جوانان واجد شرایط برای خدمت سربازی به امنیت ملی کشور کمک کنیم.

درخواست این 250 ژنرال بازنشسته از ترامپ پس از آن رخ داد که ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه از ورزش نکردن کودکان و نوجوانان انتقاد کرد. ایوانکا در حساب توییتر خود نوشت: ما باید سبک زندگی سالم را در میان کودکان آمریکایی تقویت کنیم. نتایج تحقیقات اخیر نشان می دهد که 9.5 میلیون کودک آمریکایی حتی یکبار هم در یک رشته ورزشی از میان 100 رشته ورزش مختلف فعالیت نکرده اند.

مارک هرتلینگ، ژنرال بازنشسته ارتش، ایوانکا را به باد انتقاد گرفت و نوشت: پدرت همچنان قرار است یک نفر را برای ریاست شورای تناسب اندام کودکان که در 60 سال گذشته به فعالیتش ادامه داده است، انتخاب کند. من هم یکی از اعضای آن بودم. میشل اوباما اقدامات زیادی را برای سلامت کودکان انجام داده است؛ اما الان این شورا هیچ عضوی ندارد.

گزارشها حاکی از آن است که ترامپ در ماه فوریه تعداد اعضای این شورا را از 25 نفر به 30 نفر افزایش داد؛ اما هنوز هیچ عضوی را برای آن انتخاب نکرده است. این شورا تحت نظارت وزیر بهداشت و خدمات انسانی فعالیت می کند و تا بعداز ظهر روز گذشته هم هیچ نامی از اعضای احتمالی این شورا در وبسایت آن ذکر نشده بود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.