سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه‌های آثار هنری ویژه هفته هنر در زاهدان

رئیس حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه‌های آثار هنری با شرکت ۴۰۰ اثر ویژه هفته هنر انقلاب اسلامی در زاهدان مرکز این استان برپا و راه اندازی شد.

محسن ذوالفقاری رئیس حوزه هنری سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ویژه هفته هنر انقلاب اسلامی هفت نمایشگاه هنری با موضوعات مختلف «ما همه مسئولیم، دقایق آبی، ترامپیسم، حریم ماه، ما می‌توانیم و تولید ملی» در نقاط مختلف زاهدان در حال برگزاری است.

ذوالفقاری افزود: هر یک از این نمایشگاه‌ها با حضور یک کارشناس هنری به مدت یک هفته در مساجد، مدارس، ادارات مختلف، حوزه هنری زاهدان، پارک علم و فناوری و موزه جنوب شرق برپا خواهد بود.

وی ادامه داد: ۴۰۰ اثر هنری در قالب نقاشی، گرافیک و عکس از آثار هنرمندان سیستان و بلوچستان و کشور در این نمایشگاه‌ها در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

رئیس حوزه هنری سیستان و بلوچستان با اشاره به سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی هر ساله از بیستم تا ۲۶ فروردین به پاس گرامیداشت هنرمند متعهد و انقلابی شهید مرتضی آوینی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: دیدار با نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا از مهمترین برنامه‌های اجرایی در هفته هنر انقلاب اسلامی در استان است.

انتهای پیام/ع

 نمایشگاه‌ هنر در زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.