سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری دو سارق حرفه‌ای منزل در اصفهان

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان از شناسايي وانهدام اعضای یک باند 3 نفره سارقان منزل وكشف 4 ميليارد ريال اموال مسروقه خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل در شهر اصفهان، کارآگاهان پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند و با اقدامات تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه‌ای منزل شدند.

به گفته وی، افراد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به سرقت 4 میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان اصفهانی با همدستی فرد دیگری اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به دستگیری همدست سارقان ابراز داشت: متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ خسروی در پایان با اشاره به اینکه تاکنون تعداد زیادی از مالباختگان شناسایی شده اند که اموال آن‌ها بازگردانده می‌شود به مردم توصیه کرد: از وسائل ایمنی منزل از قبیل نرده و دزدگیر و... ، قفل درب ورودی منزل مجهز به حفاظ توپی و از درب‌های آکاردئونی و ضدسرقت برای آپارتمان استفاده کنید، پنجره‌های مشرف به کوچه دارای حفاظ و نرده و درب بالکن و پشت بام به قفل‌های مطمئن و حفاظ مجهز باشد و در صورت مشاهده افراد یا خودروهای مشکوک که به صورت بی هدف و گاه با چند سرنشین مبادرت به دیدزنی از منزل می‌کنند با پلیس 110 تماس بگیرید.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.