سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج هفته سی و یکم لیگ دسته اول؛

شکست خونه به خونه در دربی شمال ایران/ شاگردان فکری به لیگ برتر نزدیک تر شدند

هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران با شکست خونه به خونه و برتری تیم‌های نفت مسجد سلیمان، نساجی و فجرسپاسی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران با اتفاق های عجیبی همراه بود.

نیمه تمام ماندن بازی مس رفسنجان و صبا قم از دقیقه 70 و در حالیکه قمی ها با هفت گل از حریفشان عقب بودند، نبود تابلوی تعویض در بازی راه آهن و گل گهر سیرجان و فریاد داور چهارم در زمان تعویض و اعلام وقت های اضافی، درگیری 2 بازیکن شهرداری تبریز با یکدیگر در پایان نیمه اول بازی با فجرسپاسی شیراز جزء حواشی عجیب این هفته لیگ دسته اول بود. البته نبرد شاگردان علی اصغر کلانتری و سیروس دین محمدی به دلیل تعداد محدود عوامل نیروی انتظامی با حدود 20 دقیقه تاخیر شروع شد.

نتایج این هفته هم با برتری تیم های مدعی نفت مسجد سلیمان، فجرسپاسی و نساجی، توقف خونه به خونه و بادران همراه بود.

بادران در ورزشگاه خانگی مس کرمان با نتیجه صفر بر صفر مقابل این تیم متوقف شد تا با 53 امتیاز در رتبه پنجم باقی بماند و تا حد بسیار زیادی فرصت صعود به لیگ برتر را از دست دهد. کرمانی ها هم با 48 امتیاز جایگاه ششم را حفظ کردند.

نفت مسجد سلیمان صدرنشین با تک گل میلاد میداوودی که در دقیقه 78 به ثمر رسید اکسین البرز را شکست داد تا با 63 امتیاز یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک شود. شاگردان علی لطیفی هم با شکست در این بازی خانگی با 46 امتیاز به رتبه هشتم سقوط کردند.

در یکی از حساس ترین بازی های این هفته ملوان در ورزشگاه تختی انزلی با تک گل بابک مرادی (76) خونه به خونه را از پیش رو برداشت تا نخستین شکست شاگردان دراگان اسکوچیچ پس از 13 هفته مقابل تیم سابق این مربی رقم بخورد. بابلی ها با این شکست با 57 امتیاز به رتبه سوم سقوط کردند اما ملوان 46 امتیازی در جایگاه نهم باقی ماند.

نساجی مازندران هم با گلی که مهرداد محمدی در دقیقه 86 وارد دروازه ماشین سازی تبریز کرد، این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا با 57 امتیاز در جایگاه چهارم بماند. ماشین سازی هم با 30 امتیاز در رتبه پانزدهم قرار گرفت.

عجیب ترین اتفاق این هفته در بازی تیم های مس رفسنجان و صبا قم رقم خورد. درحالیکه قمی ها در ادامه شکست های عجیب و غریبشان در هفته های اخیر لیگ برتر تا دقیقه 75 با نتیجه هفت بر صفر از میزبان این بازی عقب بودند در نهایت زمین را ترک کردند تا مسئولان سازمان لیگ و کمیته انضباطی درباره این بازی نیمه تمام تصمیم بگیرند. حامد محمودی(2گل) سجاد حیدری(3 گل) علی اکبر حیدرنیا و محمدحسین کریم زادهه در این بازی گل زدند.

فجرسپاسی شیراز با برتری سه بر یک برابر شهرداری تبریز 58 امتیازی شد و به رتبه دوم جدول صعود کرد تا در آستانه راهیابی به لیگ برتر قرار گیرد. رضا نجاری برای شهرداری و امین شجاعیان، شاهین مجیدی و حسین پاپی برای شاگردان علی اصغر کلانتری گلزنی کردند. شاگردان سیروس دین محمدی هم با 35 امتیاز در جایگاه چهاردهم باقی ماندند.

گل گهر سیرجان با هت تریک مهرداد آوخ و تک گل علی قربانخانی میزبانش راه آهن را با نتیجه چهار بر صفر از پیش رو برداشت تا با 46 امتیاز به رتبه هشتم صعود کند. راه آهن هم با 10 امتیاز قعرنشین است.

برق جدید شیراز با نتیجه یک بر یک برابر ایران جوان بوشهرمتوقف شد تا با 38 امتیاز به جایگاه دوازدهم سقوط کند. بوشهری های 29 امتیازی هم در رتبه شانزدهم قرار گرفتند. میثم شاه مکوندزاده برای برق و احسان اسد زاده برای شاگردان حسین خطیبی گلزنی کردند.

در آخرین بازی این هفته شهرداری ماهشهر با تک گل احمد نعیمی آلومینیوم اراک را از پیش رو برداشت تا با 38 امتیاز به جایگاه یازدهم صعود کرد و اراکی ها هم با 35 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

انتهای پیام/

نتایج هفته سی و یکم لیگ دسته اول

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.