سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۱۴۲ متجاوز مرزی در مرز‌های تایباد

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از دستگیری متجاوزین و کشف مواد مخدر در مرز‌های تایباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سردار جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: مامورین هنگ مرزی تایباد در ۷۲ ساعت گذشته موفق به کشف مقادیر زیادی مواد مخدر و دستگیری بیش از ۱۴۰ متجاوز مرزی شدند.

وی افزود: مرزداران هنگ تایباد در دو عملیات جداگانه ایست و بازرسی موفق به کشف یک کیلو و ۳۹۸ گرم مخدر از نوع هروئین فشرده و ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک شدند و ۳ قاچاقچی دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری بیش از ۱۰۰ اتباع بیگانه توسط مرزبانان هنگ تایباد گفت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و اجرای کمین‌های متعدد موفق به دستگیری ۱۴۲ اتباع بیگانه شدند که قصد ورود غیرقانونی به خاک کشور داشتند.

سردار جان نثار در ادامه بیان داشت: ماموران ایست بازرسی گروهان مرزی ۱۷ شهریور هم با چشمان تیزبین توانستند مقدار ۵ هزار و ۹۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که به‌صورت خیلی ماهرانه در چندین خودرو جاساز شده بود کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان با اشاره به امنیت مناسب مرز‌ها گفت: مرزداران سرزمین خورشید با نهایت غیرت و شجاعت در کنار عبادت خود به نگهبانی از این آب و خاک می‌پردازند و دست نا اهلان را از این مرز‌ها قطع می‌کنند.

انتهای پیام// م.ط
 
 

کشف مواد مخدر در مرز‌های تایباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.