سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت آیت‌الله موسوی جزایری به مناسبت شهادت "سیدعمار موسوی"

در پی شهادت جوان مدافع حرم در شهر حمص سوریه نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پیامی شهادت سیدعمار موسوی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در پیامی شهادت "سیدعمار موسوی" مدافع حرم را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا(احزاب/۲۳)

فرزندی دیگر از خطه قهرمان خوزستان و این بار از منطقه ولایتمدار و غیور کوی علوی که سند افتخاری برای عشایر غیور عرب خوزستان میباشد با بذل جان شیرین خویش در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) به درجه عالی شهادت نائل آمد. و با شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود را رقم زد.

خبر شهادت «شهید سید عمار موسوی» که در صداقت و اخلاص و فداکاری در راه خدا و پیمودن راه اولیا زبان زد همگان بود به یقین عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور خواهد شد.

شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید سعید را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری ، ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم شریف استان خوزستان، خانواده و بستگان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان و اجر جزیل مسألت دارم.

سید محمدعلی موسوی جزایری

انتهای پیام/و

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه به مناسبت شهادت مدافع حرم در سوریه

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
سلام ودرود خدا بر این شهید بزرگوار وهمه ی مدافعان با غیرت حرم