سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موفقیت دوچرخه سوار فارس در مسابقات بین المللی مراکش

تور جهانی دوچرخه سواری مراکش با درخشش ورزشکار شیرازی همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در مرحله سوم تور بین المللی دوچرخه سواری مراکش، غلامرضا چراغی مسافت ۱۹۳.۵ کیلومتر را رکاب زد و در مکان هفدهم قرار گرفت.

غلامرضا چراغی ورزشکار فارسی پس از کسب این عنوان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در مرحله دوم دچار آسیب دیدگی زانو شدم و در مرحله سوم با همین درد زانو مسیر مسابقه را رکاب زدم و خدا را شکر می‌کنم که در مکان هفدهم قرار گرفتم، هرچند اگر آسیب دیدگی زانویم نبود به عنوان بهتری دست می‌یافتم.

چراغی در خصوص کیفیت این رقابت‌ها افزود: سطح تور بین المللی مراکش خیلی بالا است و تیم‌های حرفه‌ای سطح اول دنیا مثل تیم ویلر ایتالیا در آن شرکت کردند.

در این مسابقات ۱۳۲ دوچرخه سوار در غالب ۲۲ تیم از ۵ قاره دنیا در ۱۰ مرحله با هم به رقابت می‌پردازند.

دوچرخه سواراران در مرحله چهارم مسافت ۱۸۹ کیلومتری را رکاب خواهند زد.

باشفاعت رئیس هیات دوچرخه سواری استان فارس هم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ابراز امیدواری کرد: این موفقیت‌ها همچنان ادامه داشته باشد چرا که پتانسیل و استعداد زیادی در رشته‌های مختلف دوچرخه سواری در استان فارس وجود دارد و جا دارد که تورنمنت‌های بین المللی دوچرخه سواری را در استان فارس برگزار کنیم.

وی ادامه داد: استان فارس قابلیت داشتن یک تیم حرفه‌ای را دارد تا بتواند دوچرخه سواران استان را تحت پوشش قرار دهد تا آن‌ها مجبور نباشند در قالب تیم‌های دیگر استان‌ها در مسابقات شرکت کنند.

گفتنی است، غلامرضا چراغی در کارنامه ورزشی خود، نشان برنز مسابقات دوچرخه سواری جوانان آسیا را دارد.

انتهای پیام/ن

 مسابقات بین المللی دوچرخه سواری در مراکش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.