سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم گسترش‌فولاد تبریز میزبان تیم استقلال تهران

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا آغاز می‌شود و در نخستین بازی هفته تیم گسترش‌فولاد تبریز میزبان تیم استقلال تهران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛گسترش‌فولاد تبریز در اولین بازی سال خود در تبریز برابر نفت آبادان به تساوی دست یافت، اما در اهواز موفق شد استقلال خوزستان را شکست دهد تا در ۲ بازی ۴ امتیاز کسب کرده و سال را خوب آغاز کرده باشد.

شاگردان فیروز کریمی در دور برگشت در بازی‌های خانگی پیروزی نداشته و در این بازی به دنبال کسب ۳ امتیاز هستند تا این طلسم را در یک بازی حساس شکسته و معادلات نایب قهرمانی را برهم زنند.

تیم استقلال تهران در ۵ بازی آخر خود به پیروزی رسیده و هر ۱۵ امتیاز ممکن را کسب کرده و نهایت تلاش این تیم پیروزی در بازی‌های باقیمانده و رسیدن به جایگاه دوم است. استقلالی‌ها سال جدید را با پیروزی مقابل نفت تهران آغاز کرده و هفته گذشته نیز ۴ بر ۱ برابر سیاه‌جامگان به برتری دست یافته است.

بازی رفت ۲ تیم در تهران با ۲ گل به سود تیم استقلال تهران به اتمام رسیده بود.

در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم استقلال تهران با ۴۷ امتیاز در رده سوم قرار داشته و تیم گسترش‌فولاد هم با ۳۴ امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارد.

بازی تیم‌های گسترش‌فولاد تبریز با استقلال تهران ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۲۲ فروردین در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد واقع در بینان دیزل برگزار می‌شود. 

 

انتهای پیام/ش

مصاف تیم گسترش فولاد تبریز با تیم استقلال تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.