سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ هزار بازدید از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی در طرح سلامت نوروزی

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسن شمالی گفت: در طرح سلامت نوروزی بیش از ۶ هزار بازدید از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی و بین راهی و سامانه آبرسانی استان انجام شد.

نوروزیان مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ افزود: در طرح سلامت نوروزی که از ۱۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه ۹۷ بود ۶ هزار و ۳۴۲ بازدید از مراکز تهیه، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و بین راهی و سامانه آبرسانی در سطح استان توسط کارشناسان بهداشت محیط انجام شده است.
وی تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده ۹ هزار و ۸۰۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی کشف و معدوم شد، ۲۲ مرکز به مراجع قضایی معرفی و برای ۱۱۱ مورد مرکز و اماکن عمومی و بین راهی اخطاریه بحرانی و غیر بحرانی صادر شده است.
نوروزیان افزود: همچنین در این مدت ۱۵۴۲ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل، ۱۳۲ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و ۵۷۶۰ مورد کلر سنجی آب شرب نیز انجام شده است.
وی همچنین بیان کرد: طی این مدت به ۱۱۸ مورد شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۰ و ۶۶ مورد گزارش متفرقه مردمی رسیدگی شد و با ۱۱۰ دستفروش دوره گرد هم برخورد شده است.
انتهای پیام/آ


کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد توسط کارشناسان بهداشت محیط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.