سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی میاندوآب؛

کاهش ۴۱ درصدی تصادفات در محور‌های مواصلاتی میاندوآب

با کاهش ۴۱ درصدی تصادفات در محور‌های مواصلاتی میاندوآب، آمار مصدومین هم ۱۴ درصد کمتر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در سال گذشته ۳۳ مورد تصادف منجر به جرح با ۳۸ مجروح در داخل شهر رخ داده است و ۱۰ مورد تصادف منجر به جرح در محور‌های موصلاتی میاندوآب رخ داده است که موجب مصدومیت ۱۲ نفر و همچنین فوت یک نفر دیگر شده است.
سرهنگ شیخ نژاد ضمن اشاره به اینکه تصادفات و تعداد مصدومین در محور‌های مواصلاتی شهرستان میاندوآب در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ حدود ۵۵ درصد کاهش داشته افزود: آمار فوتی‌ها نسبت به سال قبل تفاوتی نکرده است.

کشف بیش از ۱۳ کیلو گرم مواد مخدر در میاندوآب

سرهنگ حسن شیخ نژاد گفت:بیش از ۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ایام نوروز دراین شهرستان کشف شد.
شیخ نژاد بیان کرد:از آغاز طرح نوروزی پلیس تا ۱۵ فروردین،۱۳ کیلو و ۷۸۱ گرم انواع مواد مخدر و ۹۰ هزار عدد قرص غیرمجاز کشف و ۴۹ نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید و همچنین ۱۷۲ نفر معتاد متجاهر به مراکز درمانی و کمپ‌های اعتیاد معرفی گردید.
فرمانده انتظامی میاندوآب ادامه داد: در طول این طرح ۵۲ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق و ۲۴۰ پاکت تنباکوی غیربهداشتی، ۶۹۴ ثوب البسه خارجی قاچاق در مجموع به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف و در این راستا دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم نیز دستگیر شد.

عملکرد راهنمایی و رانندگی شهرستان میاندوآب در طرح نوروزی

سرهنگ شیخ نژاد گفت: در طول طرح نوروزی، پلیس ۲۱۵ دستگاه خودرو و ۷۷ دستگاه موتورسیکلت را به دلیل داشتن تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف کرده است.

کاهش ۱۷ درصدی سرقت‌ها در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب به سرقت‌های انجام شده در ایام نوروز هم اشاره کرد و گفت:۱۵ فقره سرقت در این ایام رخ داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: در طول تعطیلات نوروز ۱۱۹۳ مورد تماس با مرکز ۱۱۰ انجام شده است که ۵۴۰ مورد عملیاتی و ۶۵۳ مورد نیز توسط همکاران حاضر در مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ راهنمایی و ارشاد گردیده است.

انتهای پیام/خ

 

کاهش تصادفات و تعداد مصدومین در محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.