سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط کشی بیش از ۱۵ هزار متر از محور‌های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در طرح نوروزی امسال ۱۵ هزار و ۱۰۰ متر خط کشی در محور‌های استان خراسان شمالی انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علی اصغر بدیعی مقدم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی گفت:  در طرح نوروزی امسال ۱۵ هزار و ۱۰۰ متر خط کشی در محور‌های استان انجام شده است که این میزان خط کشی در بازه زمانی ۲۳ اسفند ماه ۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه جاری به منظور تامین ایمنی سفر‌های نوروزی انجام شده است.
وی افزود: در این مدت ۶۲ مورد تعمیرات شبکه روشنایی و چراغ چشمک زن ، ۴ هزار و ۱۰۹ مورد شستشوی علائم و ۱۲ هزار و ۵۵۰ مترمربع لکه گیری در سطح جاده‌های استان اجرا شده است.
بدیعی مقدم اظهار کرد: برای تامین ایمنی تردد‌های جاده‌ای، ۳ هزار و ۳۸۲ عدد علائم افقی و عمودی در محور‌های استان نصب و هزار و ۶۳۵ عدد رفلکتور و استوانه ایمنی نصب شده است.
وی با بیان این که برای تامین و ارتقای ایمنی سفرها، در طرح نوروزی امسال ۲۶۲ بنر ایمنی و هشداری و بیلبورد‌های جاده‌ای نصب شد، گفت:  همچنین نصب و تعمیرات حفاظ گاردریل و نرده پل به طول ۳۶۲ متر از دیگر اقدامات در نوروز امسال در استان انجام شد.
وی با بیان این که در طرح نوروزی امسال ۱۱ نمایندگی فعال امداد خودرو برای خدمات رسانی به رانندگان فعال بودند که نسبت به تعمیر ۵۵ دستگاه خودرو اقدام کردند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: در طرح نوروزی امسال ۲ هزار و ۵۰۰ برگ بروشور حقوق مسافر، ۵ هزار برگ بروشور اطلاعات راهداری، ۵ هزار برگ نقشه استان و ایران و هزار برگ بروشور پیام‌های ایمنی میان مسافران عبوری از استان توزیع شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی بیان کرد: برای معرفی استان به مسافران، هزار عدد لوح فشرده جاذبه‌های گردشگری و ۲ هزار عدد لوح فشرده سامانه ۱۴۱ و ۵ هزار بسته سوغاتی استان با درج شعار ایمنی نیز به مسافران اهدا شد.
وی افزود: نوروز امسال ۲۲۵ دستگاه ماشین آلات راهداری به کارگرفته شد و ۳۱۷ نفر از راهداران در خدمات رسانی به مسافران مشارکت کردند.
بدیعی مقدم با اشاره به این که ۲۲ اکیپ راهداری ۱۹ محور اصلی و فرعی به طول ۶ هزار و ۱۲ کیلومتر را تحت پوشش دارد.
انتهای پیام/ ب

 

ارائه خدمات اکیپ‌های راهداری در تعطیلات نوروزی در خراسان شمالی

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.