سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۲ هزارو ۶۸۳ فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد زنجان

۲ هزارو ۶۸۳ فرصت شغلی جدید در سال گذشته برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه راهبرد اصلی این نهاد توانمندسازی جامعه هدف با محوریت اشتغال است  گفت: با همین رویکرد ۲ هزارو ۶۸۳ فرصت شغلی جدید در سال گذشته برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجادشده است.

صفری به مشارکت بیش از ۴۰ میلیارد تومانی زنجانی‌ها در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان نیز اشاره کرد وگفت: میزان کمک خیران زنجانی به نیازمندان در قالب طرح‌های اجرایی این نهاد در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۴۴ درصد افزایش داشته است.

وی به افزایش میانگین سرانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین از محل کمک حامیان نیز اشاره کرد و گفت: میانگین سرانه دریافتی فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ۶۵ هزار تومان در شش‌ماهه نخست سال ۹۵ به ۱۶۵ هزار تومان در پایان سال گذشته رسیده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان افزود: میانگین سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل کمک خیران نیز از ۱۴۰ هزار تومان در شش‌ماهه نخست سال ۹۵ به ۳۲۱ هزار تومان در پایان سال گذشته رسید و استان زنجان در حوزه اکرام ایتام رتبه نخست کشوری را در سال ۹۶ کسب نمود.

 

انتهای پیام/ع

راهبرد توانمندسازی مددجویان با محوریت اشتغال

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.