سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمیع الله حسینی مکارم سرپرست شهرداری تهران کیست؟+ سوابق کاری

سمیع الله حسینی مکارم معاون مالی و اقتصادی شهرداری امروز با رای اعضای شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سمیع الله حسینی مکارم معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران امروز بعد از پذیرفته شدن استعفای دوم نجفی با 14 رای موافق به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شد.

حسینی مکارم  دارای سابقه تحصیل در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری در حوزه اقتصاد نظری و اقتصاد برنامه‌ریزی است و در کارنامه کاری خود سابقه کار در مدیریت اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران، معاون اداری و مالی آموزش و پرورش تهران و مدیر کل مدارس شبه قاره هندو مدیرکل بودجه و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش را  دارد.

وی در طول دولتهای نهم و دهم از آموزش‌ و پرورش جدا و به سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران و پست بانک رفت و از آغاز دولت روحانی به عنوان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری (معاون نجفی، سلطانی فر و احمدی فر) منصوب شد.

حسینی مکارم از معلمی، مدیریت مدرسه، رئیس اداره منطقه، معاون مدیرکل،مدیرکل و… را در تجربه و کارنامه خود دارد.

وی همچنین سابقه کار در سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران را دارد و با آغاز کار نجفی به عنوان شهردار تهران، حسینی مکارم به عنوان معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران انتخاب شد و در حال حاضر با  پذیرفته شدن استعفای نجفی به صورت موقت به سمت سرپرست شهرداری تهران انتخاب شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
خواهشمندم به مشکلات تهران هم رسیدگی منید بعضی جاها اصلا خیابون ها آسفالت نیست تصادف فجیع زیاده
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
ایشان سرپرست هستن یا قراره شهردار شوند؟
سجااد
۱۲:۲۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
اگر فرد زحمتکشی باشن و مدیریت شهری رو به درستی انجام بدن انشالله تا پایان دوره بمونن ولی در غیر این صورت در حد سرپرستی باشه
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
خداقوت به آقای نجفی و تبریک به آقای حسینی مکارم
مهدی
۱۶:۳۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
ایشون که دیگه مریض نیست
ازالان بگید چند ماه قراره شهرداربشه