سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش کشفیات کالای قاچاق در هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از افزایش کشفیات کالای قاچاق در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

سرهنگ"علی اصغر خرم روی" فرمانده مرزبانی استان هرمزگان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: از افزایش پنج و سه دهم درصدی کشفیات کالای قاچاق در ایام تعطیلات نوروز ۹۷ خبر داد.
وی افزود: در این مدت بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: سه هزارو ۳۳۴ گشت دریایی و خشکی در طول این ایام صورت گرفت تا از هرگونه خطر و تهدیدات جلوگیری بعمل آید و همچنین نیرو‌های امداد و نجات آماده باش خدمت به مردم بودند.
سرهنگ "علی اصغر خرم روی"افزود: در ایام تعطیلات نوروزی ۹۷ با تلاش شبانه روزی مرزبانان و همکاری دیگر دستگاه‌ها خصوصا دستگاه‌های قضای استان، ۲۴۲ میلیارد و ۱۹۱ میلیون و ۷۲۴ هزار ریال انواع کالای قاچاق کشف، ۱۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۷۷ فروند شناور حامل کالای قاچاق توقیف، ۹۹ نفر قاچاقچی کالا دستگیر شده است.
وی گفت: کالای قاچاق کشف شده شامل:۱۰۴ هزارو ۴۰۰ پاکت سیگار،۱۰۶ هزارو ۸ پاکت انواع نوشیدنی،۲۴ هزارو ۳۱۳ دستگاه انواع لوازم خانگی،۲۱ هزارو ۴۷۸ ثوب البسه،۱۲ هزارو ۸۷۶ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی،۷۶ هزارکیلوگرم برنج و شکر و چای و هزاران قلم کالای دیگر نیز بوده است.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان افزود: در این مدت تعداد ۶۱ فقره پرونده قاچاق تا سقف یک میلیارد ریال و ۲۳ فقره پرونده بالای یک میلیارد ریال تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه امنیت یک مقوله نسبی و همواره دغدغه مردم در جامعه بوده و هست، گفت: امنیت و سلامت دو نیاز مهم و اصلی شهروندان است و همه موظف و مکلف هستیم همان گونه که به موضوع سلامت خود حساس هستیم در بحث امنیت نیز این حساسیت را داشته باشیم.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان پیامد قاچاق کالا برای کشور را افزایش مصرف گرایی، تجمل گرایی و نابودی تولید ملی توصیف کرد و از مرزنشینان خواست با ارائه اطلاعات خود در خصوص قاچاقچیان، در حمایت و پشتیبانی از منابع ملی و حفظ و استمرار امنیت اقتصادی سهیم باشند.
انتهای پیام/ر

کشف بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.