سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

وقوع 7 حادثه طی 24 ساعت گذشته در همدان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان از برقراری 404 تماس با سامانه 125 در روز 20 فروردین خبر داد که هفت تماس منجر به عملیات شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی  گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 20 فروردین ماه، سه عملیات اطفای حریق و سه عملیات امداد و نجات و یک عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 20 فروردین ماه شهروندان 404 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس هفت مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: همچنین 20 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 35 تماس اشتباه و متاسفانه 342 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی ادامه داد: عملیات های انجام شده در این تاریخ سه مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه فرش فروشی در نایب احمد، حریق تیر برق در تپه حاج عنایت و حریق مخروبه در خیابان مهدیه بوده است.

 وی تصریح کرد: همچنین سه مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در میدان بعثت، عملیات امداد و نجات در حادثه نشت گاز در بلوار بهارستان و عملیات امداد و نجات در حادثه آبگرفتگی در میدان رسالت توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان  یادآور شد: همچنین تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل بصدا درآمدن آژیر سیستم اعلام حریق منزل مسکونی در خیابان طالقانی صورت پذیرفت.

 بیاناتی خاطرنشان کرد: تعداد دو نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

انجام 404 تماس با سامانه 125 همدن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.