سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارخطه محور خرم‌آباد ـ پلدختر کامل شود

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل چهارخطه خرم‌آباد-پلدختر یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حمید رضا کاظمی، نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی  گفت: یکی از مطالبات جدی مردم پلدختر و معمولان بحث راه ارتباطی با استان و مرکز کشور است، جاده‌ای که مسیرش به مرکز کشور و از مرکز به غرب کشور یعنی استان‌های کرمانشاه، ایلام و به جنوب کشور و خوزستان وصل می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان جهت رفع امورات کاری خود به مرکز استان و مرکز کشور تردد می‌کنند، افزود: جاده خرم‌آباد - پلدختر با توجه به اینکه مسیری تقریبا سخت و پر پیچ و خم دارد حادثه خیز بوده و همواره به عنوان یک مطالبه جدی مردم مطرح بوده است.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس افزود: در گذشته توجه زیادی بر عریض کردن این جاده و چهارخطه کردن آن نشده است که ما از طریق وزیر مسکن، مدیرکل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با مدیران ادارات شهرستان و از طریق نطق‌های پیش از دستور، تذکر به مسئولان اجرایی کشور داده و این مطالبه جدی را در دستور کار قرار دادیم. در این مسیردر چند قطعه به طور جدی کار صورت گرفته است که بخش‌های به این نتیجه رسیده و زیر ترافیک رفته است و با قولی که مسئولان دادند بخش‌های دیگر هم به نتیجه خواهد رسید.

کاظمی بیان کرد: ۱۴ کیلومتر و هزار و ۴۵۰ متر تونل در مسیر تنگ تیز به پیمانکار سپرده شده و در دست پیمانکار است، پیمانکار کار را انجام می‌دهد و ما نیز به طور جدی پیگیر این موضوع هستیم. این مطالبه جدی مردم را بنده به عنوان خدمتگزار مردم از طرف مردم به طور جدی پیگیری کرده و در حوزه راهداری و راه و شهرسازی قول از مسئولان گرفته و آن را پیگیری می‌کنیم؛ از مسئولان دستگاه مربوطه نیز انتظار می‌رود که به قول‌هایی که به مردم این منطقه دادند عمل کنند.

انتهای پیام/د

چهارخطه خرم‌آباد ـ. پلدختر تکمیل شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.